واردات و خرید ابزار از چین با بهترین قیمت

واردات و خرید ابزار از چین با بهترین قیمت

فهرست مطالب صفحه

براساس گزارشات گمرک ایران، واردات از  کشور چین طی یک سال گذشته از 1 میلیارد و 191 میلیون، به 8 میلیارد و 284 میلیون دلار در سال 1401 رسیده است. با توجه به افزایش این ارقام، شاید فکر کنید ایران عمده­ترین واردکننده کالا از چین است. اما اشتباه می­کنید!

بله، توجه­کردن محض به این ارقام اشتباه است، چون که با توجه به آمار گزارش ­شده از گمرک چین حتی قدرتمندترین و پیشرفته­ترین کشور­ها مانند: آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، روسیه، ایتالیا و … از مهم­ترین مقاصد صادراتی برای کشور چین هستند. این که بتوانید در واردات و فروش به مشتریان خود صرفه­جویی و سود بیشتر کنید، یک فرصت ایده­ آل است که با خرید ابزار از چین می­توانید به این هدف برسید.

آگاهی و استفاده از راهکار­های مناسب و توصیه شده می­تواند در کاهش مشکلات واردات کالا از چین و ترخیص کالا در گمرک، بسیار مفید باشد. اگر می ­خواهید برای خرید ابزار از چین اقدام کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه درباره 5 قدم مهم خرید از چین، 3 راه اصلی برای خرید ابزار از بهترین تولیدکنندگان چینی و لیست تولیدکنندگان ابزار صنعتی چینی، اطلاعات کسب کنید و حرفه ­ای خرید کنید.

 

خرید از بهترین تولیدکنندگان چینی

 

3 راه اصلی برای خرید از بهترین تولیدکنندگان ابزار چینی

برای خرید ابزار از تولیدکنندگان چینی بهتر است قبل از هر چیز روش های انجام این کار را بشناسید.

استفاده از نمایشگاه­های تجاری چین

به طور معمول نمایشگاه واردات و صادرات کانتون در زمینه ابزار، لوازم الکترونیکی و دکوراسیون منازل فعالیت دارد. این نمایشگاه دو بار در سال در شهر گوانگژو برگزار می­شود. نمایشگاه دیگر (GTS) جی­تی­اس است که هر ساله در هنگ­کنگ در زمینه لوازم الکترونیکی یا لوازم جانبی مد فعالیت دارد.

خرید از بازار­های عمده­ فروشی

برای خرید ابزار از چین به صورت فیزیکی و با قیمت کمتر، بازار­های عمده ­فروشی انتخاب مناسبی هستند؛ مانند: Yiwu که به عنوان بازار بزرگی برای عمده فروشی به حساب می­آید. شما می­توانید به راحتی کالا را بررسی کرده و لازم نیست صبر کنید تا نمایشگاه­های تجاری در زمان خاصی شروع به کار کنند. بازار­های عمده فروشی در تمام سال باز و فرصت مناسبی برای خرید ابزار از چین هستند.

استفاده از سایت­های اینترنتی

برای راحتی بیشتر خرید ابزار از چین می­توانید از فروشگاه ­های اینترنتی و سایت اصلی خود تولیدکنندگان استفاده کنید. به علت افزایش کلاهبرداری ­های اینترنتی سعی کنید از سایت­ هایی خریداری کنید که معتبر و محافظت شده باشند.

توجه کنید که برای مطمئن شدن از بررسی کیفیت کالای خریداری شده می­توانید از یک شرکت بازرسی شخص ثالث استفاده کنید. برای وارد کردن کالا به کشور خود بازرگانی دارای اعتبار و قابل دسترس انتخاب کنید. خوشبختانه با وجود سوابق خرید کالا از چین، تبادلات بازرگانی به طور موثری به راحتی میسر شده است.

خرید ابزار از چین به صورت حرفه­ ای
خرید ابزار از چین به صورت حرفه­ای

با این 5 توصیه برای خرید ابزار از چین، محکم گام بردارید!

 

قبل از اقدام به خرید ابزار از چین، 5 توصیه‌ای که در ادامه مطرح می‌کنیم را از دست ندهید!

گام اول

امروزه کارخانه­­ ها و تولیدکنندگان چینی با ایجاد سایت اینترنتی، فروش و ارسال کالا برای مشتریان را خیلی راحت­ تر کرده­اند. پس می­توانید وارد سایت­ های مهم زیر شوید:

  • Alibaba
  • Banggood
  • Global Sources
  • Made In China

سپس برای خرید ابزار از چین جست­وجو کنید و به راحتی خرید کنید.

گام دوم

وقتی کالای مورد نظر خود را در این سایت ­ها جست­وجو کردید، به سایت اصلی شرکت هم مراجعه کنید. در این صورت می­ توانید برای خرید ابزار از چین، به کاتالوگ و اطلاعات محصولات، بهتر توجه کنید. حتی می­ توانید از شرکت مد نظر مشخصات کامل محصول را درخواست کنید.

گام سوم

در این گام سه مرحله زیر را پشت سر بگذارید:

الف) ایجاد حساب کاربری در سایتی که قصد خرید دارید: در این قسمت می­توانید با سایت و شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنید و با ایمیل یا حتی تلفنی با آن­ها در ارتباط باشید. سعی کنید از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید.

ب) ایجاد حساب بانکی

ج) شما نیاز به یک واسطه دارید و می ­توانید با ترخیص کالا از گمرک اصفهان خیال خود را برای دریافت محصول راحت کنید.

گام چهارم

نوع حمل­ونقل و ترابری کالای خود را انتخاب کنید. دو نوع حمل­ونقل دریایی و هوایی وجود دارند که بسته به نوع کالا و تعداد مد نظر می‌توانند برای ترابری محصول متفاوت باشند. همچنین پرداخت مالیات به نوع، ارزش و تعداد کالا بستگی دارد. برای مثال وقتی تعداد کم و برای مصرف شخصی باشد مالیات به آن تعلق نمی­گیرد.

گام پنجم

اگر یک شرکت جدید برای خرید محصول را انتخاب کردید، ابتدا یک نمومه از آن را تهیه کنید. در خیلی از موارد دریافت نمونه اولیه با هزینه کمتری قابل دریافت است.

بهترین برند­های ابزار چینی
بهترین برند­های ابزار چینی

لیست باکیفیت­ ترین تولیدکنندگان برای خرید ابزار از چین

اگر به دنبال بهترین تولیدکنندگان ابزار در کشور چین هستید، سری به سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم بزنید. قطعا اطلاعات خوبی از این سایت ها به دست خواهید آورد. همچنین با مقایسه این سایت‌ها می‌توانید قیمت‌های متفاوت را با یکدیگر مقایسه کرده و با آگاهی کامل نسبت به خرید ابزارآلات مدنظر خود اقدام کنید.

این سایت‌ها به شرح زیر هستند که با کلیک روی آنها به سایت مورد نظر وارد می شوید:

 

نتیجه ­گیری

اگرچه فکر می­کنیم ایران اصلی­ ترین وارد­کننده از چین است، اما حتی کشور­های توسعه­یافته هم در واردات از چین نقش مهمی دارند. زمانی که برای خرید ابزار از چین، از 3 راه اصلی و 5 گام مهم مطلع شدید، می­توانید حرفه­ای عمل کنید. با مراجعه به سایت‌های خرید ابزار از چین، می‌توانید اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید. با آگاهی از بهترین تولیدکنندگان ابزار چینی، با آسودگی برای وارد کردن کالا از چین به اصفهان اقدام کنید. چرا اصفهان؟ بازرگانی پایدار ترخیص در اصفهان می­تواند با مشکلات کمتری برای ترخیص کالا از گمرک، برای شما سودآفرین باشد. اگر به دنبال ترخیص کار در اصفهان می گردید، می توانید با بازرگانی پایدار ترخیص در تماس باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *